2012. február 29., szerda

Bohemia Georgette (3) Tojástartó, tányér - M. Láng - Jelenlegi ára: 1 999 Ft

Eladók egy tételben a képen látható jelzett, sorszámozott porcelánok:
BOHEMIA GEORGETTE - M. LÁNG
Csehszlovákia - 1921-1945 korszak
4 db tojástartó + 4 db süteményes tányér
Méretek:
A tojástartók magassága 7 cm, átmérőjük 5 cm.
A tányérok magassága 2 cm, átmérőjük 19 cm.
Állapot:
Repedést, lepattanást, kagylós törést nem találtam.
A színezett széleken, füleken idős korának megfelelően használatból származó kopások láthatók. Igyekeztem lefényképezni az említett részleteket.
A képek minősége sajnos nem tökéletes,
legközelebb már biztosan jobban sikerül. : )
Ezeket a termékeket máshol nem hirdetem, csak a Vatera+TeszVeszen.
Ennek a készletnek további darabjai 2 másik aukciómban megtalálhatók.
Ennek oka: sok képet készítettem az összesen 19 db-ról, egy tételben nem tudtam volna feltenni a képeket, sérülést eltitkolni pedig egyet sem akartam.
Köszönöm az érdeklődést!
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 999 Ft

Az aukció vége: 2012-03-11 17:38
. Bohemia Georgette (3) Tojástartó, tányér - M. Láng - Jelenlegi ára: 1 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése